سه مرورگر ناشناس با امنیت بیشتر

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

مرورگر شما چیزهای زیادی از شما می‌داند و همچنین می‌تواند به وب سایت هایی که به آن‌ها سر می‌زنید، چیزهای زیادی به شما بگوید؛ اما در این میان، مرورگرهایی هستند که هدف و وظیفه اولیه آن‌ها حفظ هر چه بیشتر امنیت کاربران است و برای این منظور طراحی و بهینه سازی شده‌اند. امروز شما را با سه نمونه از این مرورگر‌های طراحی Comodo آشنا می‌کنیم.به گزارش «تابناک»، حتما با شرکت Comodo و محصولات آن آشنا هستید؛ شرکتی که اکنون برای چند دهه‌ای است در حوزه امنیت و تولید نرم افزارهای امنیتی مشغول است. شاید فایروال معروف این شرکت و نرم افزار امنیتی Comodo Internet Security برای شما از همه آشنا‌تر باشد.

اما تنها نرم افزارهای امنیتی این شرکت نیست که در بین کاربران آشناست. این شرکت سه مرورگر امنیتی رایگان نیز دارد که هر یک از آن‌ها یکسری از ساز و کارهای امنیتی برای وب گردی کاربران را مد نظر قرار می‌دهند که در سایر مرورگرهای استاندارد نظیر فایرفاکس و کروم وجود ندارد.

در اینجا شما را با این سه مرورگر آشنا می‌سازیم؛

1 – Comodo Dragon (کرومیوم)

با این سه مرورگر امن از Comodo وب گردی کنید


این مرورگر یکی از اولین مرورگرهای امن Comodo است که بر اساس Chromium طراحی شده. این مرورگر تعدادی از ابزارهای امنیتی Comodo را در دل خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به مکانیزم بررسی اعتبار SSL اشاره کرد که به وسیله آن کد SSL تمامی وب سایت هایی که شما از آن بازدید می‌کنید، توسط پایگاه داده به روز Comodo بررسی و اعتبار آن تأیید می‌شود.

در مواردی که مرورگر نتواند اعتبار SSL را تأیید کند یا وب سایت به نظر مشکوک باشد، شما را با یک پیغام مطلع می‌کند و درخواست مجوز از سوی کاربر را دارد. اگر کاربر مجوز را صادر ،از آن به بعد تمامی وب گردی کاربر روی آن وب سایت از مسیر DNS امن و رمزگذاری شده Comodo عبور خواهد کرد و در نتیجه رد پای کمتری از کاربر خواهد ماند.

این مرورگر همچنین تمامی کوکی‌ها و ویجت‌های خارجی را رصد کرده و کدهای خارجی موجود بر وب سایت‌ها را نیز متوقف می‌کند. تنها نکته منفی در خصوص این مرورگر ـ و البته مرورگر بعدی ـ این است که کاربر را تشویق به استفاده از سایر محصولات دیگر Comodo به عنوان مکمل ساز و کار امنیتی می‌کند.

این مرورگر بر روی همه نسخه‌های ویندوز از XP تا ۸ قابل نصب است و می‌توانید برای دانلود آن به وب سایت اصلی در اینجا مراجعه کنید.

2 – Comodo Ice Dragon (فایرفاکس)

با این سه مرورگر امن از Comodo وب گردی کنید


این مرورگر نیز نسخه‌ای دیگر از مرورگر امنیتی Comodo است که به جای کرومیوم بر مبنای فایرفاکس طراحی شده. اگر با امکانات و فضای فایرفاکس بیشتر آشنا هستید و آن را ترجیح می‌دهید، این مرورگر مناسب شماست.

این مرورگر نیز از همه امکانات امنیتی مرورگر پیش گفته برخوردار است و دقیقا همانند آن از افزونه‌های خارجی پشتیبانی می‌کند. همچنین همانند Dragon تمامی صفحات وب را بعد از لود شدن در جستجوی بدافزار‌ها کد‌های مخرب و همچنین کوکی‌های رصد کننده اسکن می‌کند و در صورت دانلود مشکوک کاربر را از آن با خبر می‌سازد.

این مرورگر نیز از‌‌ همان نقطه ضعف مرورگر قبلی – تبلیغات کالاهای Comodo – برخوردار است و به مانند‌‌ همان مرورگر از تمامی نسخه‌های ویندوز پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود آن می‌توانید به وب سایت اصلی در اینجا مراجعه کنید.

3 – Comodo Chromium Secure

با این سه مرورگر امن از Comodo وب گردی کنید


این مرورگر، نسخه به روز‌تر از Comodo Dragon استو بنا بر پایه‌ای‌ترین امکانات و البته اصلی ترین ابزارهای کرومیوم طراحی شده و همه امکانات امنیتی Comodo Dragon را نیز در بر دارد.

تنها تفاوت آن را باید در سرعت بیشتر مرورگر، رهایی از شر تبلیغات Comodo و شکل و شمایلی بیشتر شبیه به کروم جستجو کرد.

برای دانلود این مرورگر می توانید به وب سایت اصلی آن در اینجا مراجعه کنید.

 

 

منبع"تابناک

 

گرداوری "بروز نویسان




:: برچسب‌ها: مرورگر" امنیت مرورگر" مرورگرهای ناشناس در بین کاربران ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : پنج شنبه 6 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window